My boyfriend.

Adam, mitt liv, min kärlek, mitt allt, min halva, min bästavän. Vad skulle jag göra utan dig? Du är verkligen det bästa som har hänt mig, jag har aldrig varit såhär lycklig som jag är med dig. Jag är så jävla kär i dig! Du finns alltid där för mig och jag för dig. Vi tar hand om varandra, respekterar varandra, ger varandra kärlek. Att få ligga i dina armar och känna din värme gör mig trygg. Jag kan berätta allt för dig och du förstår mig, accepterar mig för den jag är, jag kan vara mig själv med dig helt enkelt. Du vet när jag är ledsen och behöver dig, hur jag vill ha saker o ting, du vet hur du ska göra för att få mig glad igen när jag är sur eller arg. Ingen människa är perfekt, men du är det för mig. 
Jag älskar dig Adam, mest av allt i hela universum. ♥
 
Jag saknar dig...