Beställt

Jag beställde precis lite grejer från H&M, jag kunde helt enkelt inte hålla mig hehe. Det svarta & vita linnet känner ni nog igen, man har ju sett dem på typ alla inspirationssidor på insta för dem är ju så snygga och jag har letat som en galning efter dem! Nu är dem iaf påväg hem till mig, woho.. Jeansen är super low skinny jeans, likadana som dem ljusblåa jag köpte, dem sitter ju perfekt och 199 spänn för dem är ju ingenting!
 
Nu har jag precis tränat också, tränade rumpa,ben och lite mage här hemma. Jag har druckit proteinshake och ska nu käka lite pasta med keso.
Johanna L

Åh så fina saker, jättesnygga jeans!

Anonym

vilken storlek beställde du på jeansen? :)

Svar: 24/30 :)
Emilia Angergård

Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Åhh va snygga linnena var! Får ta och beställa de nu också :D