$100 gift card

Nu har ni chansen att vinna $100 i presentkort på sheinside.com! Det ni ska göra för att vara med i tävlingen är:
1. Registrera er på sheinside.com, direkt länk till registrering HÄR
2. Kommentera det här inlägget med din email adress och att du är med och tävlar, ett + är om du tipsar fler till den här tävlingen. T.ex. lägger upp länk hit på eran blogg/instagram/facebook.

Sheinside.com
1. HÄR          2. HÄR          3. HÄR          4. HÄR          5. HÄR          6. HÄR
 
Dessutom så får alla 20% rabatt på sitt köp om ni anger koden "Chris-Blog20" , bra va? (koden gäller tlls 15/01-14)
 
JAG VÄLJER UT EN VINNARE IKVÄLL!!
Lovisa

Jag är med :)

[email protected]

Emilia Ottosson

Jag är med och tävlar!!
Min E-post: [email protected]

Ebba

men åh din blogg är ju helt fantastisk och jag som är en fattig student skulle bli världens gladaste för en tidig julklapp i form av något nytt fint klädesplagg. keep up the good work :) min mailadress är [email protected]. god jul

Bianca

Jag är med!
[email protected]

Gabriella Melander

Jag är med! :)

[email protected]

Sofia

Jag är med och tävlar! Länkat i min blogg:
http://sofiaisabell.blogg.se/2013/december/2025.html#comment

Sandra

Åh jag behöver verkligen det!
Är gärna med och tävlar :-)
Min email är: [email protected]

Kram

Sofie

Har så lyst!

Daniela

Är med! :)
[email protected]

Tiina Johansson

Jag är med!

[email protected]

Josefine

jag är med

Ann-Christine

Jag är gärna med! :)

Felicia Bornefjäll

JAG ÄR SÅ MED! Världens bästa webbshop!

Jag har tipsat mina vänner att vara med i tävlingen :D

Min mail är: [email protected]

Stefanie

jag är med och tävlar!
[email protected]

Ikka

Jag är med! Har berättat för mina 5 bästa tjejkompisar om tävlingen o gett dem din bloggadress m.m :)

Ikka

Jag är med! Har berättat för mina 5 bästa tjejkompisar om tävlingen o gett dem din bloggadress m.m :)

Alexandra Sjösten

Jag är med :D

Amanda

I'm in. :)Är reggad på den epostadressen jag skrev ovanför. Kommer länka på bloggen imorgon (bakar just nu och måste lägga mig direkt efteråt. Ska upp kl 4.30 ;D)

Sofia R

♡ JAG ÄR MED ♡

♡ Mail: [email protected]

Mathilda

Jag är med!

[email protected]

Jessica

Åh de här vill man ju inte gå miste om :D älskar sheinside. Jag är med!

michelle

jag är med och tävlar!

[email protected]

Malin

är jättegärna med!!! kram!

Elinn

Åh va roligt, Jag är lätt med!

[email protected]

Sara

Jag är med! 😁

Daily T

Jag är med och tävlar :)

[email protected]

Andrea Leijon

klart man är med!
[email protected]

Sabina

Jag är med! :)
[email protected]

emma

jag är med! :)

Ebba

jag är med!

Hej

Jag är med!! :DDDD
Min email : [email protected]

Hilma

jag är meed!! :)

[email protected]

Evelina Flod

Jag är med! Har länkat på min blogg: http://evelinaflod.blogg.se/2013/december/sheinside.html#comment

Ida

Jag är med och tävlar!!

[email protected]

Isabella Sundqvist

Jag är med! Åh bäästa tävlingen, hoppas jag har turen med mig denna gång!

[email protected]

Eríca

Jag är med! :)
[email protected]

johanna bååth

åå jag är med!!
[email protected]

Elisabeth Theodoridou

Jag är med :)
[email protected]

Amanda Andrén

Jag är jättegärna med!
[email protected]

Älskar din blogg och läser den minst en gång per dag btw!

Renee

Jag är med! :) [email protected]

Emilia Mellström

Jag är med!!

[email protected]

Maureen

Hej, jag är jätte gärna med i den här tävlingen. Jag älskar verkligen sheinsides kläder och jag skulle bli överlycklig om jag vann! :D

Amanda Gustafsson

Åh! Jag är med! :)
[email protected]

mimmi

Jag är med!!
Har även tipsat på instagram :)

Felicia

jag är med om tävlingen fortfarande håller på
registrerad med [email protected]
men kan bara nås med, [email protected] om du ska kontakta mig :)

Sandra Persson

Jag är med :)
[email protected]
Ville även tillägga att din blogg är riktigt bra. är en av de få bloggar jag läser :)

Felicia Bornefjäll

Håller tummarna! :D

Nellie Sahlin

självklart att jag är med, [email protected],
kram!

Josefin Hådén

Jag är med och tävlar utan tvekan!! :)

Angela Isaksson

Jag är med :D skulle vara så kul att vinna!

[email protected]

amanda L

jag är med och tävlar :D

alice

JAg är med! Har blivit medlem :D

Emilia

Gud vad roligt! Jag är gärna med och tävlar! Min mail är [email protected]

Erika

Jag är med och tävlar!!
[email protected]

Tiina Johansson

Jag är med och tävlar!

[email protected]

Mathilda

Jag är med och tävlar!! :)

Sandra Stjerneus Olsson

meed!!:)

[email protected]

Maja Svensson

Älskar din blogg & det är askul när du har såna här små tävlingar! Klart att jag är med, dock har jag ingen blogg men hoppas på att jag vinner ändå! :D

jasmine albertsson

[email protected]

Sjukt kul med såna här tävlingar, jag är med! :)

Pernilla

jag är med! :)

Josefine Johansson

[email protected]
Jag är med och tävlar helt klart! :D

Malin

jag är gärna med!! kram!

Quan

Jag är med och tävlar!! Är redan medlem :)

Sanna

Åhh jag är med och tävla!
länk till tävlingen på din blogg finns på min blogg http://sannaolofsson.blogg.se/

michelle

jag är med!

Michelle Bergström

jag är med!

vanessa

Jag är jätte gärna med! :D

Tilda Adén

Jag vill hemskt gärna vara med i tävlingen! :)

agnes andersson

Åh, jag är med! :D
[email protected]
kram!

Amanda L

Jag är med och tävlar! Har gjort allt som står och tipsat mina närmaste vänner om tävlingen :D

GOD JUL!

Kajsa Magnusson

Jag är med och tävlar!! :)kram

Linnea Isojärvi

Jag är med och tävlar!

Elin Sundgren

Är jättegärna med och tävlar :-)
Är registrerad med denna email: [email protected]

Malin

Jag är med och tävlar! :-)

Elin Bjerkesjö

Jag är med och tävlar! :)
Instagram: elinbjerkesjo

Kylie Larsson

Hej hej! Jag har registrerat mig och delat här - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10151867077392321

God jul :)

Linnea Nyängen

Jag är med!
[email protected]

Louise Jylebäck

Hej jag är med och tävlar!:) mailadressen jag använde är: [email protected]

Caroline

Älskar sheinside!! Jag är med. Kram!<3

Elin Bjerkesjö

Jag är med!
Instagram: Elinbjerkesjo (Jag har lagt ut bild på din tävling!)

Caroline Lundberg

Jag är med!!
[email protected]

Hilma

jag är med!! :)

[email protected]

ANNA

Jag är med! :)
[email protected]

Olivia

Jag är med! :)

[email protected]

Anna Björdin

Hej! Jag är med och tävlar, ville bara säga att din blogg är jättefin! :) [email protected]

Felicia B

Håller tummarna!
har även länkat din blogg + tävlingen i ett av mina inlägg ( http://kompakt.nu/2013/december/felicia-fran-tomten.html# )

G O D J U L :)

stina

jag är jättegärna med! :)
[email protected]

louisebiszczak

jag är med! :D
[email protected]

michelle

jag är med!

[email protected]

Jonna Gribing

Jag e med!!:)

Gabriella Melander

Jag är med och tävlar! [email protected]

Agnes

Jag är med!!