Längre hår?

 Ni vet ju att jag har ögonfransförlängning och hårförlängning. Jag ska snart ta ut löshåret för det har blivit slitet och jag vill sätta in nytt men tror jag ska spara ut håret istället, vill så gärna ha långt och naturligt hår till sommaren! Så jag ska testa på lite olika metoder och tipsa er om några som gör att man får längre hår och fransar samt ögonbryn faktiskt!
 
Hår: 
- Balsammetoden: läs HÄR
- Ricinolja, det kan du köpa HÄR och det masserar man med på sin HÅRBOTTEN i cirka 20-60 min typ 2 gånger i veckan kanske. HÄR kan du se resultat på dem som testat ricinolja
- Silica (vitaminer) som ger dig dem vitaminer som du kanske saknar för att få hår,naglar och hy starkare. Det kan du köpa HÄR och i vanliga matbutiker faktiskt.
- Det här är det viktigaste: Att äta rätt, man ska äta nyttigt, dricka mycket vatten osv. Man måste få i sig rätt mängd med vitaminer,protein och så för att din hy och hår ska må bra. 
 
Fransar & bryn:
- Ricinolja, Ja du kan ta lite ricinolja på fransarna & bryna men om du tvättar bort det noga sen, det har iaf fått mina fransar att växa förut.
Xlash, Det kan du köpa HÄR och den gör dina fransar längre, jag tycker den är superbra.
Vaselin, Ta en gammal mascara borste, tvätta den NOGA och sen lägger du på pyttelite vaselin på och sedan borstar du dina fransar med det. Det gör dem inte så sprödiga och ja fransar kan också bli slitna och torra som håret kan.
 
Ni ska inte göra alla metoder samtidigt,ni kan inte göra typ ricinolja metoden och balsammetoden samtidigt för då kommer ni ha mega flottigt hår haha! Testa kanske ricinolja 1 månad och sen balsammetoden nästa osv. Lycka till och ät bra!
 
 
e

Xlash kan få ögonen att sjunka in

Ellie

Ja hade jämt löshår i för ett par år sen men slutade för håret slets så mycket. Så tummen upp för att du tar ur ditt löshår för det tar tid för håret att reparera sig. Mitt hår har blivit mycket bättre och mår mycket bättre men har fortfarande partier i håret där håret är av. Och jag har hört att ricionoljan sliter på håret :/

elin

Balsammetoden och Ricinolja funkar visst. Fett löser fett. Visst måste man massera som en tok inne i duschen (de måste man göra i vilket fall) och skölja många gånger men de är fett värt det, och håret blir inte alls flottigt om man gör rätt :-) Har själv gjort det massssooorr av gånger.