Q/A

Emmy Om: To my weheartit
Hej! Började följa din blogg för ett tag sen så himla fin! Jättefina bilder och verkligen massa inspiration! Gick in på din Instagram där det står att du bara är 16 år? Det kan väll inte stämma, är du verkligen bara 16? :)
Svar: 
Vad kul att du tycker det och följer min blogg! Jo jag är faktiskt 16 år, jag fyller i december så man kan säga att jag är 17 haha.

Moa Om: To my weheartit
Hej. Vilken fin blogg du har :) Vart har du köpt den blåa klänningen? Mvh Moa
Svar: 
Den är från Manhattan i stockholm, tack så mycket! kram

Anonym Om: Torsdag
vart redigerar du dina bilder :D
Svar: 
Befunky,com, asbra sida!

Fie Om: Torsdag
Hej! Såg att du köpte undervattensskal till din iPhone innan semestern, att köpte du och hur funkade det? Har du något bra bilder? Svara gärna i inlägg!
Svar: 
Den är ifrån kjell & company och funkade jättebra, den kostade dessutom bara 99 spänn.

Bild med undervattenskalet:

Nu är denna redigerad och tagen från min instagram sida så kvalitén ser sämre ut.

Anonym Om: Torsdag
Vad heter din pojkvän?
Svar: 
Adam ♥

Anonym Om: Perfect
varför kan du inte svara på frågorna?
Svar: 
Jag har inte haft tid på sistonde, jag svarar så gott & fort jag kan.

Linnea Om: swag
Supersnygg outfit!! Var har du köpt toppen? Kram
Svar: 
Tack! Den är ifrån bikbok, dock slutsåld överallt men det har kommit in liknande lite överallt! 

Anonym Om: Träningshorts
vart har du köpt iphone skalet?
Svar: 
Den är ifrån H&M, asbra skal faktiskt, det är inte i plast så det går inte sönder lika lätt.

Q/A
Anonym

har du någonsin hört talas om giftbees.se ?! vet du om de är en bra sida att beställa ifrån ? snälla svara fort.. för behöver beställa en ny bodylotion !

Anonym

vart bor du?