Kärlek

Hej, tänkte ägna mig en liten stund till att skriva detta inlägg till min Adam, eftersom det sker alltför sällan. Han är ju mitt liv, mitt allt och man bloggar ju om sitt liv så här kommer ett inlägg till dig Adam. ♥
 
Du förstår inte hur oändligt stora mina känslor är för dig Adam, dem tar aldrig slut utan bara växer mer och mer. Så fort jag ser dig med ditt stora fina leende blir jag alldeles varm och pirrig i magen, som om jag blir nykär varje gång jag ser dig. Jag får fjärilar i magen och jag ler och beter mig fånigt, sen ska vi ju inte prata om den där kramen och kyssen man får när vi ses som man längtar efter så fort vi säger hejdå. Jag håller hela min värld i famn när jag håller om dig, för det är du. Min värld, mitt hjärta min KÄRLEK! Att jag ska sova själv inatt får mig att nästan gråta, för det finns inget bättre än att somna bredvid dig och sedan vakna upp bredvid dig och kolla på när du sover, för du är så jävla söt då haha. Jag älskar hur du tar hand om mig Adam, jag känner mig verkligen älskad, du får mig att må bra även fast jag kanske inte visar det ibland. Men du vet ju hur det är, jag har förmodligen bara någon vinter depression. Vi hade det så bra i somras du och jag, vi åkte till grönalund, Helsingborg och gick på helsingborg festivalen, vi åkte karuseller och du var räddare än mig och skrek som en dåre, jag garva ihjäl mig typ. Jag kommer ihåg när vi hade varit borta från varanda i 2 veckor och det var den längsta och jobbigaste tiden under sommaren, gud vad jag längtade,saknade dig då. Jag lurade dig att jag skulle komma hem en dag senare fast jag kom hem en dag tidigare, din kompis matte sa att ni skulle spela fotboll och ni skulle mötas vid adolfsbergsskolan och när du kom dit så stod jag där, vilken lycka det var när vi äntligen fick krama om varandra då. 
 
Du är omtänksam, snäll, smart, konstig, knäpp, du tycker om mig för den jag är, du vet vad jag vill oså, du är snygg, söt, gullig, het, sexig, underbar, fantastisk på alla sätt, stilig, lång, vältränad, gör allt för att träffa mig t.o.m. sprungit när det snöstormade ute, vill göra saker, knäppa och spontana saker liksom, finns alltid där för mig, förstår mig, mysig, gosig, varm, duktig, u är sig själv, håller alltid om mig under hela natten och när jag vaknar håller du om mig och förklarar hur mycket du älskar mig, vågar visa känslor och prata, bryr sig om mig, stöttar mig i allt jag gör, försöker få mig på bättre humör jämnt och så fort jag får fram min negativa sida så gör du allt för att vända det till det positiva igen.. ja denna lista kan bli väldigt lång!
 
Vi har gått igenom så mycket på så kort tid, vi har bråkat om nästan allt möjligt (jag är en riktig surpuppa så det mesta är pga. mig) men vi har haft våra svåra tider också då vi nästan har gett upp, men vet du vad? Det gjorde vi inte, vi kämpade och sålänge vi har varandra och är tillsammans så klarar vi allt! Många tror inte på tonårsförhållanden, att dem bara varar några år max och inget kan hålla föralltid, att det bara är trams när vi säger att vi kommer höra ihop föralltid! Men jag tror på det, jag tror verkligen vi kommer göra det, så länge man vill och försöker så funkar det. Vi kommer höra ihop föralltid Adam, jag vet det.Vi är lika men ändå inte, du har några ovanor och jag med, men vi accepterar dem och lär oss av varandra fortfarande, av våra misstag osv, men vi stöttar varandra i allt och finns för varandra. Du & jag, vi är ett team. Jag älskar dig ♥
 
 Delar denna fina video igen, får aldrig nog av den.♥
 
Ida

Men åh vilket fint inlägg. Har han läst det? Han verkar inte bara vara en fin kille, han verkar ha en fin tjej också som uppskattar honom... ; )

Åh, jag var också helt kär & galen när jag var 15-16, sen slogs allt i spillror.. och än idag (är 28 år nu) så har jag svårt att lita på folk i förhållanden eftersom det gick som det gick. Min pojkvän tog livet av sig i sitt rum när jag var hemma hos honom. Tänk att liv kan vändas upp&ner på en sekund...

Fan, det var ju inte meningen att komma och vara någon form av party pooper nu, inte alls. Sorry. Ta vara på varandra, ta hand om varandra, och älska varandra.. och visa det! : )

Svar: Jadå! Men åh vad synd, hoppas du hittar din kärlek snart!
Emilia Angergård

Ida

Jag har min kärlek, det är mer tryggheten som är svårare... ♥ Tack!

Katja Gustafsson

Wow, blev helt lycklig av att se denna video och läsa ditt inlägg! Ni är helt sjukt fina tillsammans, och tack för en super blogg! :)