New in

Bästa köpet ! 249:-
platå converse 399:-
Jag köpte äntligen en bb-cream och "hårtabletter" som jag ska testa ett tag nu!
 
söt topp, 299:- 
 
Jag handlade inte så mycket som jag brukar göra hehe, men jag är nöjd ändå! :)
Ajla

Var köpte du dina platå converse? :D

Anonym

Var är skorna ifrån?

Anonym

Var kommer alla saker ifrån? :)

jenny

var är skorna ifrån? ::D

▲ Hedvig Gustafsson

Vart är toppen ifrån? Skitfint! :)

Btw. observerade en grej med BOY-märket idag. Det är ju en nazistsymbol fast spegelvänt för det inte ska vara allt för likt, annars är allt samma typ. O:et föreställer ju ringen med hakkorset i. Ta en titt här så ser du liknelsen. http://www.o-4os.ce.edus.si/gradiva/geo/azija/foto/svastika3.jpg

Ville ha den tröjan för den är dösnygg, tills jag såg att den var skitlik symbolen.. :o

Jullen

Vars köpte du skorna?:) alla platå converse jag har hittat har kostat 999kr + :/

Svar: City shoes i stockholm :)
Emilia Angergård