My fav: heels


Klackarna kommer ifrån nelly.com
 
Tjenare! Jag tänkte börja med en ny kategori "favoriter" där jag lägger upp min favorit av någon sort typ klädesplagg, parfym,jacka eller ja vad som helst helt enkelt! Ni får gärna kommentera om ni vill se min favorit av något speciellt! Jag har sååå mycket att  blogga om men jag behöver dagsljus för att kunna ta bilder till de. snälla vintern jag är inte redo för dig än!! Jag har mycket saker jag ska pyssla här hemma med: måla om mitt sminkbort och designa en tröja (den kommer bli för läcker!!). Hörs strax, puss
Amanda CL

snygga skor!

Mathias&Rebecca

Riktigt snygga!!! :) Ha en underbar kväll! :)

Caroline

Asså du tar sjukt fina bilder och din blogg är grym, snälla sluta aldrig blogga. och dessutom är du hur fin som helst!!

Svar: åh tack så mycket! kram
Emilia Angergård

Emma

vilka snygga!

Julia [Stil & Foto]

Hade varit kul om du skrev varför det är dina favoriter, om det är för att de är sköna, eller bara för att de är snygga, eller för att de passar till mycket i din garderob eller liknande ;)

Johanna L

Dina favorit shorts, ditt favorit smycke, din favorit shoppinghemsida, din favorit stilikon och din favorit blogg :D

Hanna

Åh vad snygga! :D

Martina

åh fina skor!!!

Charlotte Andersson

Supersnygga skor! Älskar när där är en guldplatta :) Så himla fint.

Micke

Så läckra skor du ser grymt läcker ut i högklackat

emma

dom där är riktigt snygga!