Hur jag skuggar ansiktet


Jag filmade in lite slarvigt hur jag skuggar mitt ansikte och jag blev inte nöjd haha..Jag tittade in i kamerans skärm när jag sminkade mig så det blev inte så noga. Men har lovat er sen fredags att lägga upp en video så här får ni en. Poängen är att ni förstår hur jag gör och så, kanske få lite inspiration. Man behöver inget dyrt smink, det räcker med 2 concealers från H&M , en mörk och en ljus för att skugga ansiktet liksom.

 
 
Följ mig på bloglovin HÄR.
Moa

vart kan man köpa dom där stickersen?

Svar: Dem jag har är mammas och dem är jättegamla så vet faktiskt inte, men det finns blush och concealers i alla sminkbutiker så köp bara en mörkbrun och en ljus :)
Emilia Angergård

hahaha

jävlar vilken sminkrand du fick

Svar: det är ingen sminkrand utan bara att kamerans ljus blivit så, för om du kollar resten av videon så har jag ju inte så hela tiden? :)
Emilia Angergård

Arii

Heej! Jättebra med video!! Vad heter låten?? :))

Svar: Tack! Everybody talks - Neon Trees :)
Emilia Angergård

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Åh men tack!
Vad görs? :)

Jessica

sv' åh tack så mycket fining :)

hanna

vad kul att du gillar dom, är det nå du skulle vilja att vi skrev om så säg till för det gör vi gärna ! :D
det är bara roligt att hjälpa andra!

Linnéa

Ja men eller hur, forever21... lika underbart som vanligt <3

Linn Strömberg

Jag tycker videon blev bra :D

Julia Svensson

sv: ja det har jag! Tack så jätte mycket sötis!♥

Ellie

grymt! Måste jag testa! Brukar annars bara köra med foundation eller puder. Men man blir ju så "platt" i ansiktet då.

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :) Och riktigt bra video!! Väldigt inspirerande =)

Ellen

Vad använder du för mascara?

-

jävlar med smink...

Sara Ekman

snyggt :)

Olivia

Åh döda mig vad snygg du är!!!

mickis

Hej! Jag vet att du skrev att du fick sticken av din mamma, men vad är det för märke på dem? Det måste ju stå nånting på dem, eller? Vad kallas sånna sticks ens? :P Har letat sjukt länge efter sånna!

Minna

Snyggt!

Malin

Vad filmar du med? :)
(svara gärna i bloggen för annars märker jag inte ifall jag får svar)

sessie

vars köper man blush sticks? och vad kostar dom? :)

Svar: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/concealer/all-over-cover-stick/invt/3200 här finns liknande, beställ den ljusaste och den mörkaste :)
Emilia Angergård

Sofia

Så himla bra du sminkar :-)

Beatrice

riktigt hjälpsam video! Tack :D
Föressten.. Är h&m's concealer bra? :))

Svar: Ja det tycker jag! :)
Emilia Angergård

Dixi Wonderland

Grym video! Tack så mycket för inspo. Nu måste jag fixa en mörk och ljus conceler ;D