Triangl bikini

Bikini HÄR
 
Gud vad jag love this bikini! Nu vet ni hur min bastu ser ut. Fast jag bastar aldrig, hatar det men tänkte att det vore lite roligare med en annorlundare bakrgrund än en vanlig vit bakgrund typ. Vad tycker ni om bikinin? Jag funderar på att beställa en till fast färgglad!
Felicia

SÅÅÅÅÅ fin bikini! <3
Så fin du är utan smink alltså! :D

julkram från mig!

Anonym

Vilken storlek har du?:)

Svar: Jag tog xs på båda delarna men skulle nog behöva S på toppen då den blev lite för liten hehe!
Emilia Angergård

Ellinor

Trycker den till brösten mycket? Funderar på att köpa en fast om den trycker på brösten som den ser ut till att göra kommer det nog bara se dumt ut på större bröst:p

Svar: Nej det gör den egentligen inte, jag tog för liten storlek bara och orkar inte skicka tillbaks för bryr mig inte så mycket om jag får lite "push up" . Så du behöver inte oroa dig att den trycker på brösten, det var jag som tog för liten storlek!
Emilia Angergård

Hanna

Fast jag skulle nog inte säga att vi vet hur du ser ut utan smink haha.. Du har ju både gjort en spraytan och har fixat ögonbrynen..?

Svar: Kan lägga upp bilden i svartvitt, det skulle inte vara någon skillnad bara att jag är brunare, och ja ögonbrynen är fixade, omg :)
Emilia Angergård

Mycke

Wow, helt sjukt vad sexig du är xO

Hanna

Men du skrev ju liksom "NU vet ni hur jag ser ut utan smink" som om du var naturlig hehe. Snarare OMG på att du la till den :)

Andrea Leijon

Har du en tatuering ? :)

Svar: Ja :)
Emilia Angergård

Anonym

Så jäkla snygg!

Anonym

samarbetar du med sheinside ?? isåfall hur kunde du börja göra det skulle vara jätte snällt om du svarade!!!!

A

Åh vad fin den satt på dig! :D
Jag har hört att dem är små i storleken, så jag undrar om du vet vilken storlek jag borde ta om jag vanligtvis har 36/38 i underkläder och byxor, sen en B cupa, vilka storlekar tror du passar mig då? Jättetacksam för svar!

Clara

Älskar bikinin, assnygg! Shit silken kropp du har kvinna! Drömkroppen lätt!

M

Drömtjej!
God Fortsättning :)

Elin Nilsson

Helt sjukt vad snygg kropp och utseende du har!!!!

P

Strunta i alla hatare, dom är riktigt jävla avundsjuka om dom sitter och kommenterar elaka saker här. Jag menar, vad finns det för nackdelar med den här bilden? Allt jag ser är en sjukt fin tjej med en kropp to die for, önskade att jag hade en sån kropp som du.
Patetiska människor det finns iallafall, men det är bra att du inte bryr dig!
Kram <3

Oscar Jettman.se

Riktigt snygga bilder.
Jag gillar din blogg, ska bli kul att följa den :)

// Oscar - www.Jettman.se - Fotograf

Linda

Du har svin snygg kropp, vilket jag definitivt tycker du ska vara stolt över och visa upp! Kram

Emma Johansson

Så himla snygg du är i bikinin! Jag undrar hur den är i storleken, små stor? Och vilken storlek du har i toppen och botten? Jag funderar på att köpa en, men funderar över storlekarna, så skulle varit snällt ifall du kunde svarat,

Svar: Den var liten i toppen (har xs i den) och den var för liten för mig.. Botten har jag också xs i men den satt perfekt så ta en storlek större på toppen!
Emilia Angergård

-

Vad har du för Bh storlek? så man har lite att utgå från. :)

Svar: 70c
Emilia Angergård

isa

ska man ta en M i toppen om man har 75C-D ? :)
o ska man ta S på underdelen om man har S? eller hur är dom i storleken?

Quagmire

Giggity giggity goo.