Positiv till livet

Jag har alltid varit den sura, negativa människan. Jag har varit så himla negativ till saker och aldrig riktigt trott på att man kan nå sina drömmar. Jag är fortfarande lite sur och negativ ibland men ändå så har jag bättrat mig väldigt mycket den senaste tiden. Jag har drömt stora drömmar som nu är mina mål som jag vet att jag kan uppnå. Jag tror på det omöjliga och ser det mesta så positivt jag kan. Lite utav mina mål:
 
- Resa! Jag reste till Rhodos själv med kompis redan som 16 åring, nu har jag minst 2 resor planerade det här året och förhoppningsvis fler. Hur har jag råd? Jag har börjat spara min lön, äntligen! Det som är lite synd är att jag är typ den enda i mitt kompisgäng som har extrajobb och kan resa mycket.. Men mina kompisar sparar nu till våran resa vi ska göra i sommar, vilket jag är så himla glad för och super taggad till! 
 
Studera utomlands. Det krävs väldigt mycket pengar till det här, jag skulle vilja gå någon slags mode utbildning i USA. Eller så drar jag bara dit och söker jobb, fatta bara att jobba i USA 1 år? Det skulle ju vara en fantastisk upplevelse, eller Australien. Spelar ingen roll! Det här är något jag ska börja spara pengar till iaf.
 
Bli större. Nu tror ni att jag menar att gå upp i vikt, det är såklart mitt mål också men nu menar jag bloggen. Det är så sjukt vad bloggen och min instagram har växt under bara ett halvår?? Vilket gör mig mer motiverad till att satsa på bloggen mer. Jag lägger ner jättemycket tid på bloggen, mer än vad ni tror.. Men ska satsa ännu mer, större! Jag funderar på att gå foto kurs och typ photoshop kurs men allt finns ju på youtube men jag är så otålig och har så svårt för att lyssna haha. But I can and I will!
 
Dixi Wonderland

Jag tror verkligen du kan lyckas som bloggare! Ett tips är att skaffa Lightroom. Skit i Photoshop för Lightroom är så mycket bättre när det kommer till att redigera ljus osv. Sen funkar de lite som instragram att man kan lägga på olika filter om man vill det :) Tycker du tar väldigt bra bilder så kör bara på och ha en jämn uppdatering så ska du se att det kommer rulla på för dig ;D

elina

Roligt att du vill satsa mer på den, älskar verkligen din blogg!

Isaas

Jag vill också till USA (eller England). Ska nog ansöka att bli Aupair. Vill förbättra min Engelska samtidigt som man får mycket erfarenhet som kan vara nyttig:)!

jennifer

kör hårt, allt man vill kan man faktiskt göra, tänk på det!

louisebiszczak

du kan ju åka som au pair! :D
det hoppas jag på att göra!!

Anonym

Hej hej från en örebroare, varför vill du gå upp i vikt?

linan

såå fin!

Ewelina

Herregud vad du är fin..

Anonym

vart kommer klänningen ifrån?