GRATiAE

Mina naglar var väldigt torra och hade massa sprickor på. Jag köpte det här setet för några dagar sen, det kostade 599 kronor (om man är student så får man rabatt). Det är jättebra för naglarna och dem blir jättefina efteråt! Dock blev bilderna inte så rättvisa men nu är mina naglar glansiga och fina. Jag köpte det på stället vid the coffee i marieberg.
Ottilia

Jätte fin blogg!

Dixi Wonderland

Idag köpte jag äntligen en mörk conceler (från Fit me) efter att du visat hur man skuggar ansiktet så imorgon ska jag testa :D

Anna

Fräscht och fint :)

Linnéa Johansson

Hejsan! Mitt namn är Linnéa och jag tänkte bara höra med dig om du är bra på bloggdesign? Det är nämligen så att jag ska starta en blogg med fokus på träning. Där kommer jag bland annat lägga ut kost-tips samt träningstips. Kanske finns det något som jag kan tipsa dig om? :) Vore väldigt snällt om du skulle kunna hjälpa mig med designen. Har man inte en fin design blir man inte motiverad. Hör av dig på [email protected]

Förövrig vill jag meddela dig att jag kikar in på din blogg varje dag och keep it going! Kram

Anna

Hur många besökare har du idag?