Tips

Den här klänningen gick ner till knäna och satt konstigt på mig innan och så hittade jag en tutorial idag på weheartit som jag testade. Det blev bra, ryggen blev inte jättebra men framsidan är ju 100 x så mycket snyggare nu än förut! Vad tycker ni? 
Karin Lygnersjö

Vilken smart grej, skulle jag aldrig kommit på själv ^^

Sanna Karlsson

Blev skit snyggt! :D

Anonym

Varför måste man klicka på inläggen för att läsa dom?

Svar: Det är den nya mobilversionen, den suger!! Jag har klagat på blogg.se men tror det kommer vara så om man går in via mobilen :(
Emilia Angergård

Fanny Pettersson

Skitsnyggt! 👌💕
Du kanske ska göra likadant på baksidan som du har gjort med framsidan?

Bella

Måste VERKLIGEN pröva det! :D

Emma

Åh så fin den var! :)
Kram

Nathalie

Det blev ju riktigt snyggt! Blev mycket bättre! :)

Johanna - A dream as a model ♥

grym blogg :D

elina

Fett snyggt blev det ju, tycker ryggen såg stilig ut!

Joanna D. Hansson

Faaan vad snygg!!!