just ordered

1. HÄR            2. HÄR            3. HÄR             4. HÄR
 
Äntligen har jag beställt min första "bandage dress", dem är ju så sjukt snygga och ryktet säger att man får snygg as av dem haha. Nu har jag ju sån himla liten rumpa så får väl fortsätta med mina squats här hemma. lol. Skärpet är något som jag har letat efter länge, den är perfekt till att piffa till lite lösa,tråkiga klänningar jag har. Allt kommer från hitmiamistyles.com !
Anonym

Åh jag vill också ha!!!😘😘

Malin

Alltså jag måste bara säga att jag är så sjukt avis på dig. Du är så himla fin och har så sjukt snygg kropp!! Skulle typ döda för att få se ut som dig.

Din blogg är grym btw!

HelenaR

Gorgeous!

maria

har du tränat magen?

mysan

såg att du jobba på coop. Hur mycket tjänar du i timmen där? :)

Klara

kollade nyss in en tjej blogg och jösses vad lika ni var. särskilt på denna bild..http://juliastaar.devote.se/blogs/27924215/eye-roll-on.htm

jen

Blir det inte en massa tull på det där också? blir väl rätt dyrt :P

Linnea

Blogga mer! Läser din blogg dagligen och tycker den är toppen bra samt väldigt intressant! Keep it up girl! :D

Amanda :)

Hur söker man extra jobb, för jag funderar på att göra det? Hur mycket får man ungefär per månad?