MINA!

Dem är ju bara föööör snygga!!! Äntligen är dem mina. Frågan är hur fan ska man kunna gå runt i dem utan att dem blir skitiga?? Vill ju ha dem såhär vita hela tiden haha. 
 
Ang. Dåliga uppdateringen så har det hänt en del grejer som är väldigt personliga. Aja, det blev ingen bild på min nyårsoutfit, klänningen var för stor för jag har gått ner några kilon pga det som hänt. Jag åt typ max 1 macka per dag i en vecka. Nu ska jag ta tag i allt igen även fast jag fortfarande mår dåligt. Tack för era fina kommentarer, har gått in varje dag och läst era kommentarer om och om igen ♥
agnesandersson

Åh, de är så snygga!!

Fanny Pettersson

Du var jättefin på nyår iallafall! Hoppas att du mår bättre snart!

Svar: <3!
Emilia Angergård

Karin

Dessa skorna är såå snygga, funderar på att beställa ett par! Hur är dom i storleken? tog du din vanliga eller är dom små/stora? =)

Jasmine

Så himla snygga!

A

Hoppas du blir gladare snart! Du verkar vara stark tjej så stay strong!

Svar: <3!!
Emilia Angergård

p

Om du går in till någon footlocker affär så finns det en gel där till dessa skor som gör att all smuts går bort! Har den själv och den funkar jätte bra!
Hoppas att du mår bättre snart, kram!

Karolina

Jag har också sånna skor och jag var också rädd att de skulle se smutsiga ut direkt men då köpte jag en sorts svamp med vitfärg som finns på de flesta skoaffärer typ footlocker. Det blir som att man färgar fläckarna på skorna så då ser de som nya ut direkt! :)

Alicé

Jääävlar så snygga!!
Och jag hoppas verkligen att du mår bättre snart och att allt löser sig vad som än händer! :)

Svar: Tack!! <3
Emilia Angergård

sarah

vart har du köpt dem? :)