Resultat

Jarå, lite magmuskler börjar ju komma fram iaf. Jag fortsätter för fullt med mina situps & squats challenges här hemma (se HÄR). Jag hoppas på större och riktiga magmuskler i framtiden samt större rumpa, men jag blir så sjukt otaggad i detta väder, någon som känner likadant?? Träningshortsen är nya, köpte dem på ginatricot för 149 kronor.
Staffan va en stalle dräng

det där kallas dock inte magrutor bubben.Inte för att vara taskig men det ser ut som ''magrutor'' för att du är smal. just sayin

Svar: Har dock inte skrivit att jag har magrutor, har skrivit att mina magmuskler börjar komma fram vilket dem gör också. just sayin
Emilia Angergård

Helena R

Bra jobbat! :)

Saraemilia

Åh duktigt :-)

Julia

Hej, fin blogg! :) Ville bara säga att om du hoppas på större rumpa och snyggare magmuskler så måste du använda vikter, när man gör många repetitioner av en övning så tar det mer på konditionen, vilket istället bidrar till att muskelmassan bryts ner, en tight rumpa får man genom att lyfta tunga viker, fortsätt med squats, men använd en skivstång med vikter och gör på den vikten där du orkar göra ungefär 8 repetitioner och sedan gör du om det 3 gånger! :) Magmusklerna syns så fort man har lite kroppsfett, spelar egentligen ingen roll hur mycket situps du gör för om man har mycket kroppsfett syns inte magrutorna, men nu har ju du ganska lite kroppsfett. Dessutom så är inte direkt squatschallenge bra eftersom man ska aldrig träna samma muskelgrupp flera dagar i read utan ska ha 48 timmar vila för att muskeln ska få chans att bygga upp sig, därför så kommer du aldrig få en tight röv genom att göra så många som möjligt varje dag, däremot så är det ju bra att göra det ibland för konditionen och uthållighet, men fokusera på vikter och få repititioner om du vill ha större och tightare rumpa! Man blir inte alls "musklig som en kille" genom att lyfta vikter, man blir mer välbehållen och får finare konjunkturer på kroppen! Ta inget jag säger negativt som att jag skyller på dig utan vill bara tipsa och vill att du ska uppnå dina mål, lycka till :)

Elina

Åååh, perfekt!
Skulle du inte kunna skriva ett litet kortfattat inlägg om vad du brukar äta/träna eller hur du håller sötsug borta osv..? Om du gör det - kommentera gärna min blogg eller nåt så jag vet! :D

sara

var har du köpt spegeln?

Svar: Ö&B :)
Emilia Angergård