Room tour

Lite bilder på min "walk in closet" och mitt rum. Haha ja jag tycker om färgglada bhar som ni kanske ser! Tyckte jag hade lagt dem så fint när jag städade förut så var tvungen att dokumentera det eftersom de inte händer så ofta haha... Jag skulle vilja visa er mer men mitt rum är inte riktigt klart än, det ligger sladdar överallt osv. Men vill ni se när det är klart?
Amanda

Vart har du köpt klädstången? :)

Svar: Ikea! 99 kronor :)
Emilia Angergård

Dixi Wonderland

Älskar underkläderna, fint med en massa färg :D

Isa

Du vet väl att en Walk-in-closet är när garderoben är ett eget rum, inte en liten klädhängare och en byrå som står inne på dit rum haha

Svar: Fast jag har ett helt eget rum för mina kläder och då kallas det Walk in closer "haha"
Emilia Angergård

Bella

Skitsnyggt! :)

Linda Karlsson

Vart är de vita bustierna ifrån? :) Kram

michelle bergström

Åh så fint!

Madeleine

Åh va fint, visa gärna när allt är klart :)

Hemma Hos Felicia

sååå fint! :)

Åsa

Så otroligt fint rum du har! :) Jag vill gärna se mer!

Andrea Leijon

ja!!!

anniee

älskar att se folks rum haha så ja! :D

fanny

Åh så fint du har det! :)

ami

vore kul att få se, men du är som jag.. färggranna bh ^^