Sanna Karlsson

Jag är med och tävlar! http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html Den modellen vill jag vinna. Storlek på topp: Small (a-b kupa) Underdel: extra small (24/25) Gillar även sidan på facebook! :D

Sara

Nej va kul tävling! Måste säga att Hips don't lie är högst på min must have lista av bikinis! Skulle va såå toppen att ha med sig på utomlandsresan som kanske ska göras i Februari! Nu när träningen flyter på som den ska med, kram finis! ☺️

louisebiszczak

jag gillar!
jag skulle vilja ha "just a wish"
storlek medium! :D

fannie karlsson

Jag har precis gett dig blogaward. Kika in på min blogg för att se reglerna. Om du redan gjort den så behöver du inte göra igen! :)

Bella

Klar! Omg vill verkligen vinna den rosa du la upp i detta inlägget!! Skulle vara perfekt nu till sommaren & när jag ska till cypern. Hoppas!!<3

Bella

Klar! Omg vill verkligen vinna den rosa du la upp i detta inlägget!! Skulle vara perfekt nu till sommaren & när jag ska till cypern. Hoppas!!<3

❥ Daniella

Jag gillar redan Todiefor på facebook och om jag vinner, vill jag vinna bikinin "Hips dont lie". Det vore jättekul att vinna denna bikini, då jag ska till Egypten snart! :)

Thelma Johnson

Jag är med och tävlar! http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html , den modellen vill jag vinna. St på topp : Small, Underdel :extra small. Gillat facebook sidan!! :)

stina

Jag är med och tävlar och jag skulle vela vinna Sugar Daisy! :-D

Elisabeth Theodoridou

Åh vilken rolig tävling! FB sidan gillar jag sedan länge tillbaks, och har suktat efter modellen "Hips don't lie" :) Kram!

Emiliaunique

Jag är med & tävlar! :) Jag skulle vilja vinna http://shop.textalk.se/en/artgrp.php?id=27348&grp=1263285 kram!

Sandra Stjerneus Olsson

Åh vad bra tävling!
Hade varit asgrymt med en sådan snygg bikini i sommar!

Min stora favorit är Thinking Of You (http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/)

Top: M
Bottom: S

Jennifer

jag vill vinna sättet: thinking of you
Hade varit så kul att vinna, har även gillar sidan!

Mia

Jag skulle vilja vinna bikinin "thinking of you". Den var jättefin! Tycker man aldrig kan få för många snygga bikinis! Kul med någon utöver det vanliga!

Har också gillat på FB!

Ikka

Jag skulle verkligen vilja vinna "Hips don't lite"! Skulle använda den tills den sprack av utslitning! :))

julia

åh vad kul! jag skulle väldigt gärna vilja ha Hips Dont Lie! Kram

Elina kömüves

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=679034608777030&set=a.450434291637064.118973.385963748084119&type=1&theater ¨


jag är med!! vill ha den rosa <3

My Hill

Jag är med och tävlar! =)Om jag vann så skulle jag vilja ha denna bikinin http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html
toppen i storlek L och botten med i storlek L,har gillat facebook sidan =)

Sabina

Jag skulle vilja vinna: Monday Lily! :) kram

Mathilda

Åh va rolig tävling!! Jag skulle vilja vinna Naomi,
http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html

Caroline

Jag har likeat på Facebook och är med! Jag tycker om bikinin "lola" kramis

johanna

Jag skulle gärna vinna Hips don't lie ifrån to die for! Kram :)

emma

Åh dom är verkligen to die for, så grymt snygga :) hade varit roligt å vinna brukar ha otur i spel haha, hips don´t lie hade jag velat ha om jag vann, har gillat på facebook. Ha en trevlig helg kram :)

<3 Linnsan

NEJ! Gud vad kul tävling. Super fina bikinis, Vill ha alla, men Hips Don't Lie Setet i storlek small var lite finare en dom andra. Hoppas jag får bära den i sommar när jag åker utomlands med min kille!!
Kramis! <3

Therese

Jag är med och tävlar, om jag skulle vinna vill jag ha ''thinking of you''
har även gillat på fb.
Kram! :)
[email protected]

Sara

Jag är med och tävlar!
Har gillat fb sidan och jag skulle gärna vilja vinna "Hips don't lie set" i storlek M på båda delarna!

Louise jylebäck

Hej jag skulle gärna vilja vinna bikinin "only you"
E-mail: [email protected]

Lisa P

Åh vad kul! Jag skulle gärna vilja ha "Hips don't lie". Sjukt snygg neonrosa som passar perfekt om man är brun! Snygg till sommarn och även när jag ska utomlands i år. Jag som är en "bikinisamlare" så är denna perfekt för mig!! Håller tummarna :))

My

Vilken rolig tävling! :)
Jag skulle vilja vinna "Hips Don't Lie" i stl S på båda delarna, KRAM!

Sabina

Jag har gillat på FB och skulle lätt välja Gone To Cali :)

Elin Huang

Åh gud vilken nice tävling! Självklart är jag med och tävlar. Ifall jag vinner skulle jag gärna vilja ha "Hips don't lie".
Nu har jag gillat facebooksidan och kommenterat.
Tack för att jag får vara med, kram! :)

Julia Lindström

Jag är med och tävlar! Varit inne och gillat om sidan för jag gillar den sen tidigare! Jag vill vinna en rosa Hips don't lie med storleken small på överdelen och medium på underdelen! Super fin blogg Emilia! Läser den dagligen! Kramar

Emma

Hej Emilia! Jag gillar vetkligen din blogg och allt du gör! Jag är med ich tävlar, om jag ska vinna skulle jag vilja ha "Hips don't lie" modellen i storlek small i båda delarna! Kram Emma

Kerstin Jarlås

Åh har suktat efter denna bikinin FOREVER känns det som. Alldeles perfekt. Åhh, vilken fin!

Tappade hakan när jag såg: http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/

Thinking of you, hade varit helt magisk att bära med sin pojkvän. Som en liten symbol sådär..

Riktigt bra och inspirerande blogg, älskar atmosfären!!! :)

Maddi

http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html

Daily Trinh

Jag skulle vilja vinna den sjukt snygga Hips don't lie. Kram :)

Amanda Olsson

Hej Emilia! Jag älskar verkligen din blogg och allt du gör! Jag är med och tävlar, om jag skulle vinna skulle jag vilja ha "Hips don't lie" modellen i storlek small i båda delarna! Kram Amanda!!

Anna

Jag skulle vilja vinna den rosa bikinin "Hips don't lie", den är ju verkligen sååå snygg. Älskar den chockrosa färgen, man kommer absolut se mer brun ut i sommar med en sådan färg på bikinin. Skulle vara jättekul att få vinna en sån! kram :)

emma!

Har gillat och skulle vilja vinna "summer breeze"!=)

Cornelia Nilsson

Jag är med och tävlar! Skulle vilja vinna "hips don´t lie" i x-small på båda delarna.

Julia

Åh vill så galet gärna ha denna! Vill ha Summer Breeze <3 Håller på att leta bikini för fullt nu, men har ej råd med denna.

kram

Amanda Brännare

Gillat på fb och skulle vilja ha denna: http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html om jag vann! Storlek S på både under och överdel!

Mimmi Stenbäck

Vad roligt, jag är med! Hips don't lie är min favorit! Minsta storleken.

Bella

Jag är med! Har gillat och kollat in hemsidan! Skulle gärna vilja ha hem den här i brevlådan om jag nu vann :) http://shop.textalk.se/en/article.php?id=27348&art=12009062

Kram på dig!

Josefin

http://www.todiefor.se/swimwear/gone-to-cali/gone-to-cali-white.html åhh vill så gärna vinna denna bikinin! Snacka om kärlek med första ögonkastet!! Tyvärr har jag inte råd med den, så vinna den hade gjort mig så lycklig!
P.s älskar din blogg, du är så snygg!

Jessica

hips don't lie har alltid varit min favorit!! Hoppas jag vinner och får bära min favvo:-)

Mikaela

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna "monday lilly". Tycker om dina peppande inlägg med träning och kost, har själv alltid haft svårt med motivation, vilket du är bra på att ge. Kraaam <3

Ida

Har gillat på facebook, och skulle gärna vilja vinna Gone To Cali in orange M.
♥ Kram, keep doing what you do ♥

Angela

storlek på topp: small och underdel: extra small ;D

Johanna

Gillar sidan och skulle så gärna vilja vinna denna

http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html

Älskar din blogg du är så jäkla vacker! Kram :)

Elin

Hej Emilia! Jag har gillat sidan och är med och tävlar:) jag tävlar om "Just A wish" bikinin! Skulle vara super snyggt med den till Turkiet när jag ska dit!

Elin Bjerkesjö

Jag är med och tävlar om bikinin "In This Moment" och jag har gillat To Die For på Facebook. Kraam :)

ellinore

har gillat deras facebooksida & jag är med!:)
om jag vinner vill jag så gärna ha bikinin "Thinking Of You"

FELICIA I

Jag är med och tävlar, och vill gärna vinna denna: http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html

Strl överdel: small/medium (A-B cup)
Strl underdel: small

agatha

jag är med & tävlar! & vill vinna "Sugar Daisy Set - Yellow"
kram Agatha

Amelia

Jag skulle bli så glad om jag van, skulle vilja ha bikinin "Hips Don't Lie" :D Gilkar dem på Fb!

Matilda Setterman

Gud så kul med en tävling!
Jag har gillat deras sida på facebook och jag är mer än gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna Hips don't lie.
Överdel: Small/Medium
Underdel: Small

Kram på dig! :)

Ella Gustafsson

Jag är med och tävlar om att få bikinin Lola ! Har gillat dom på Facebook !

Alice

Hej ! Jag är med och tävlar! Jag har gillat sidan och den bikinin jag skulle vilja ha är "hips don't lie" strl small ! Den är så himla fin!
Kram

Andrea Leijon

Jag är med tävlar och skulle gärna vilja vinna Hips don´t lie
*Håller tummarna*

Överdel Large
underdel Extra small :)

Dijana

Jag hade jätte gärna velat vinna "Hips Don't Lie Set" :)

Lovisa Åsberg

Åh vad kul! Jag har gillat fb-sidan och är med och tävlar om "hips don't lie" i strl S

Julia

Jag gillar facebook sidan och jag skulle jätte gärna vilja vinna Thinking of you i strl S på båda delarna

Pernilla

http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html Storlek S :)

Amelia

Jag skulle vilja ha hips dont lie! Har även gillat sidan på Facebook :)

Mikaela

Jag skulle vilja vinna "monday Lilly" kraaaam😘

Felicia Karlsson

Så himla roligt har gillat sidan och är med och tävlar om im thinking about you i s i underdelen och xs i överdelen <3

Alicia

http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-top.html HEEELT KLART DENNA. En snygg bikini kanske gör så att mitt självförtroende höjs, så att jag helt enkelt vågar visa mig i bikini? haha :) Nä men skulle verkligen vara kul och vinna.. alla mina bikinisar är så tråkiga och normala...

Kul med en tävling!

Lorena

Spellbound , lätt ! SJUKT SNYGG

Josefine Johansson

Klart!! Only You skulle jag vilja vinna :)

Alice Forslund

Självklart är jag med! Jag har gillat deras sida på facebook och håller tummarna på att få vinna denna: http://www.todiefor.se/swimwear/lola/lola.html

Ellen

Hej Emilia! Sjukt bra tävling vill jag börja med att säga. Är är länken på den sjuuuukt snygga bikinin http://www.todiefor.se/swimwear/only-you/ "Only You"
Sedan vill jag passa på att säga tack för att du bloggar, dina outfits speciellt har inspirerat mig sjukt mycket och du verkar vara en helt grym och snygg tjej! Lycka till med modellandet ;)
Kram Ellen.

Clara Rosén

http://www.todiefor.se/swimwear/monday-lily/

Den här snyggingen skull jag vilja vinna!! Håller tummarna! Kram och tack för en bra och inspirerande blogg :)

Brenda Bleckert

Jag skulle sååå himla gärna vilja vinna "monday lilly" i storleken M eftersom min syster har suktat efter den väldigt länge nu och det är verkligen hennes drömbikini och dessutom fyllde hon år igår. Skulle bli så otroligt glad om jag kunde få ge den till hennes och se hennes leende!:)

Rebecca strömgren

super snygg!!
gillat sidan på facebook och http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/ skulle jag vilja vinna, kram

Gabriella Melander

Jag skulle vilja ha chansen att vinna "Hips don't lie" :)

Matilda Bäckström


Skulle vilja vinna "only you" i storlek S!
http://www.todiefor.se/swimwear/only-you/only-you.html

Linnea

Har likeat sidan och skulle vilja vinna "Only you". Perfection! Helt underbar är den.

Linnea

Har likeat sidan och skulle vilja vinna "Only you". Perfection! Helt underbar är den.

Camilla Lundberg

Jag är med!

-Jag följer To Die Fors hemsida på fb.
-Om jag har turen att vinna så skulle jag så gärna vilja ha den söta bikinin "Monday Lily Bottom". Vit bikini är sååå snyggt till en solbränd kropp!

Saga

Jag har gillat och är med och tävlar.
Skulle vilja ja modellen "hips don't lie" i storlek L (C-D) på toppen och storlek S (26-28) på underdelen :)

Amanda

Om jag fick äran och chansen och vinna skulle jag jätte gärna tänka mig " Thinking of you" rena dröm bikinin.
Har även gillat deras fb sida, som jag har gjort hur länge som helst också.
tack för en inspärrande blogg.
kram :)

HannaG

Jag skulle jätte gärna ha "just a wish set" storlek S. Hoppas jag skulle vara lika snygg som dig i bikini, kram!

Evelina

Jag har gillat och är med och tävlar. Om jag skulle få chansen att vinna skulle jag gärna tänka mig Hips don't lie :)

Angelica

Påhopp skulle dö för en sån där bikini, skulle vilja ha en suger Daisy om jag skulle vinna. Älskar din blogg btw, stor inspiration för mig, kram!

Evelina Green

Åh alla bikinis var underbara men jag skulle gärna vilja vinna "hips dont lie set" och båda
delerna i small. Du är så underbar emilia, fortsätt som du gör!

Jonna

Åh va rolig tävling! Jag skulle va superglad om jag vann " Hips don't lie"!! Å jag gillar deras sida på Facebook!

ninnii

Nu har jag gillat och är med och tävlar :)
Åh! Alla var jätte fina! Men skulle vilja ha Thinking Of You båda delarna i storlek S. http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/thinking-of-you-set.html

Ewelina Daulin Åberg

Jag är med :)
Gillar sidan på Facebook, och jag skulle vilja vinna:
http://www.todiefor.se/swimwear/summer-breeze/summer-breeze-set.html

Matina

Jag har gillat och skulle vilja vinna denna: http://www.todiefor.se/swimwear/sugar-daisy/sugar-daisy-set.html
Riktigt fin och älskar färgen :)
Kram!

frida

Gillar sidan sen tidigare. Skulle vilja ha "only you" :)

carolin alderin

åhh har suktat efter en sån bikini ett tag, och thinking of you top and bottom, känns som the one!!

Agnes

Grym tävling!! Jag är med och har gillat sidan på Facebook. Om jag vinner skulle jag vilja ha "Thinking of you", den är sååå snyyyggg! :)

Ebba

Om jag denna tävling skulle vinna,
Skulle jag vilja ha bikinin "Thinking of you"
och då bli strandens snyggaste kvinna. :)

Rebecka

VIll vinna Hips Don't Lie!

Anna Hurinsky

Självklart är jag med och tävlar och skulle vilja vinna den här http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/ Hips don't lie. Tycker den är så förbannat snygg. Hoppas :)

emma nilsson

jag är med ! är sugen på modellen madalynn ! tack för en fin och inspirerande blogg :)

Rebecca Lundqvist

Jag vill hemskt gärna vinna Monday Lily, blir perfekt till sommaren :')

Veronica

Jag skulle vilja vinna "Hips don't lie" http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html
Vore helt underbar att ha i sommar

Patricia Önnerdal

Perfekt tävling för mig! Har precis börjat kolla på bikinis till sommaren och hade tänkt köpa en "Hips don't lie", nu håller jag tummarna för att vinna en istället! Kram

Amanda

Åhh vad kul! Jag skulle jättegärna vilja ha "Monday lily" då det kommer passa perfekt till sommarn när man är brun (har det bruna i mig som är ett extra + )
Det är perfekt när det formar och lyfter rumpan ;)
Om jag vinner och den verkar bra kommer jag absolut köpa ännu mer då allaihopa var ur snygga! ;D

Amanda

Har även gillat fb-sidan såklart!

Frida

Jag skulle jättegärna vilja vinna modellen Summer Breeze i storlek i storlek small! :) http://www.todiefor.se/swimwear/summer-breeze/
Jag har gillat deras sida på Facebook såklart :D

Bianca Kasemi

Jag har gillat sidan! Jag skulle jättegärna vilja vinna "Like An Angel" modellen med storlek small!

Julia

jag är med! http://www.todiefor.se/swimwear/lola/lola.html strl small

Lovisa

Jag är absolut med, skulle som många andra vilja vinna Hips don't lie :)

Sofia S

Jag har gillat sidan på Facebook och önskar mig en "Gone to Cali" i strl S i bottom och strl S i Top om jag vinner! :)

Klara Frank

Jag är med och tävlar om http://www.todiefor.se/swimwear/sugar-daisy/sugar-daisy-set.html topp i storlek s och underdel i xs. Har gillat sidan på Facebook sen långt tillbaka.

Nadja

Okej. Jag har nu officiellt sett de snyggaste bikinisen någonsin!! :) helt underbara ju! Älskar Hips Dont lie, den rosa och hade på riktigt dött om jag vann den i storlek S. :D jag har kämpat med min kroppsbild rätt länge nu och på sistone har det blivit bättre och jag hoppas på att i sommar få våga visa mig i bikini (första gången på flera år..) så hoppas verkligen! :) tack för en grym blogg!!

Olivia

Har LÄNGE tänkte köpa en "To die for-bikini", så vad vore bättre än att vinna en då! :) Min favorit är Hips Don't Lie ( http://shop.textalk.se/en/article.php?id=27348&art=12006232 ) Har storlek s på topp och underdel!

Emma Hedberg

Har gillat sidan och så nu!
Jag skulle vilja ha Hips don't lie. storlek medium på både över och underdelen. http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/ Skulle varit så roligt om jag vann, ogillar min kropp väldigt mycket men jag kämpar och har gjort det i över 1 år nu. Har inte hittat en bikini som jag känner att jag vill visa mig på somrarna med. Så det skulle vara super roligt om jag skulle kunna ha en chans att vinna! :)

Line Nielsen

Hips Dont Lie, måste jag säga! Gillar på Facebook! :)

Lovisa

Har gillat på fb(Lovisa Isa Ransnäs)

Den orangea "Gone to cali" http://www.todiefor.se/swimwear/gone-to-cali/ får gärna bli min ;)
Sjukt snygg!

Louise Wikström

skulle vilja vinna "Just a wish"

har gillat på fb

Erica

Jag har många roliga resor planerade 2014, bla Turkiet & Brighton, så skulle vara så roligt att ha en ny fin bikini då!
Skulle vilja vinna Thinking of you :)

Agnes

Jag har gillat på Facebook så nu håller jag tummarna!:D jag vill ha "hips don't lite", den är grymt snygg! Precis som du haha, jättebra tävling och blogg förövrigt:)

Natasha

Åh spännande med en tävling!!! Jag har TO DIE FOR redan gillade på min facebook :)

Only you, Storlek L på top och XS på bottom.

Länge önskat mig en, men aldrig riktigt vågat köpa. Om jag nu vinner så lär jag vara den lyckligaste tjejen på planeten! Känns verkligen som en flirtig bikini som passar min personlighet, skulle verkligen känna mig som en sexig kvinna i den (kan jag garantera! Fick höra av min pappa att jag hade samma hormoner som en man idag hehe ;D ).

Joakim

Jag vill gärna vara med och tävla om att vinna en ONLY YOU bikini från To Die For. Hade varit sjukt häftigt att vinna en till min flickvän som önskat sig en länge. Hon ska nog ha en L i överdelen och XS tror jag i underdelen.

Quan

Älskar seras bikinis!! Jag är med och tävlar och skulle gärna vilja ha http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/ om jag vann!! :) kram.