THOSE HIPS

Något jag är nöjd över på min kropp är mina höfter! Dock finns det ju vissa nackdelar, t.ex. byxor... typ 9/10 byxor passar inte pga mina breda höfter och min lilla rumpa, dem går knappt att knäppa och är jättestora vid benen, någon som har liknande??? Därför har dr denim tightsen räddat detta, dem formar ju sig efter sin egna form liksom. Jag har dessutom börjat använda låga jeans, känner mig mer bekväm i dem än höga. Om någon har som mig, breda höfter och liten rumpa så kan ni gärna komma med lite jeans tips?! 
Emelie Bergström

skulle kunna döda för din kropp!

catrin sandberg

Hoppas du får en super kväll :)

Läs min blogg – stockholms tjej, outfits (primeboots, burberry, MK, UGGs, Ralph Lauren osv.), vänner och allt annat som tillhör tonårslivet.

catrinsandberg.blogg.se

Fantasy Realm ~ en fantasyblogg

Har också svårt att hitta byxor som passar (smal midja, breda höfter) :P