Utmaning! igen

Nu utmanar jag er alla läsare att träna ett pass (ca 15 min) på direkten! Oavsett vad ni gör, hur trötta ni än är, oavsett om ni sitter med en läxa, oavsett om ni har ett tv-program att se så ska ni skippa det och köra detta pass så KOM IGEN NU! Det ni ska göra är:
- Jumping jacks x 50 | Instruktion
- Squats x 25 | Instruktion
- Utfallssteg x 15 på varje ben | Instruktion
- Tåhävningar x 35 | Instruktion
- Situps x 20 | Instruktion
- Plankan 30 sek | Instruktion
- Kissande hunden (min favorit) x 10 på varje ben x 3 | Instruktion
- Squats x 20 | Instruktion
- STRETCHA

När ni är klara så kommentera "KLAR"
 bilder från weheartit.
Anonym

KLAAAR

Aida

Naaah, don't think so ^^

Josefin Norlén

Tänkte skit i de, men körde ändå! KÄNNS SÅ BRA! KLAR!

Hanna♥

KLAR! hahahah kan inte fatta att jag faktiskt gjorde det lol

Tufwa

Klaar! Gud vilken bra och enkel träning, delade vidare den på min blogg, kolla gärna in det här: http://tufwa.devote.se/category/801287/traening-_632165.htm

Pusss

Svar: åh vad glad jag blir! puss
Emilia Angergård

-

Äter du godsaker på vardagar?:)

Svar: Ja.. :(
Emilia Angergård

Erica

klar!

Erica

klar!

inspirerande!

Okej

ger inte ett piss.

Svar: Kör hårdare då?
Emilia Angergård

Elin

KLAAAAR!

Linnea Elisson

Klar! :) Kolla gärna in min blogg

emma

hallå! jag är en skönhetsstylist och nagelteknolog som precis har startat en blogg! kika gärna in och förhoppningsvis lär du dig något nytt! :)

Signe

klar! Superkul idé, detta gillas

Evelina Flod

KLAR! :)